Tillbaka till verkligheten

Så tror jag vi alla kände när det var dags för skola/jobb efter julledigheten. Nu är skolan igång igen på riktigt och det var verkligen skönt med helg igen efter bara tre dagar i skolan. Helgen har spenderats tillsammans med Mathias. I fredags var jag och tränade på kvällen och gick sedan hem till Mathias för att laga middag tilsammans, kycklinggryta med curry. Och igår firade vi att vi tillbringat ett år tillsammans. Jag lagade middag och vi såg på den nyaste Beck filmen. En riktigt mysig helg som avslutades med ett Kondition och styrke-pass på gymmet. Nu är jag helt slut och ska ladda om för en ny lång vecka i skolan full av uppgifter och plugg. Men också massa träning och äntligen bowling igen. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback