Just Another Day

Vardagen rullar på, plugget tar mycket tid. Är redan skoltrött efter två veckor i skolan. Men tiden går så fort så snart är det lov igen. 
Jag måste bara säga att tiden går så fort, det är lite mer än tre månader kvar till sommarlov, till jag har gått ut ettan. Helt sjukt? Det känns som det var igår vi satt i aulan allihop. Jag, Filip, Coffe, Oliver, Anton och Jerk. Och vi alla var då taggade och vi skulle ha så roligt under de här tre åren. Tänkte vi de första två veckorna i alla fall.. Innan matten och kemin dragit igång på riktigt. Nu är det bara jag, Filip, Coffe och Oliver kvar. Och jag är så otroligt stolt över mig själv att jag inte har gett upp trots alla motgångar. Men jag är också nöjd över att jag hittills lyckats med mitt mål - att få mina E på alla prov och uppgifter. Nog är det tungt rätt ofta, och svårt också men på något sätt lyckas jag övertala mig själv att det kommer vara värt det. Att jag på något sätt kommer få tillbaka det i framtiden. 
Imorgon väntas helg, med bowling som vanligt. Sedan en ny skolvecka med nya uppgifter. 
Det var allt jag hade att säga, godnatt! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback