Vecka tjugotre

Sista veckan innan avslutningsveckan. Idag hade jag bara två lektioner och imorgon troligen inga alls.
Under ledigheten förra veckan umgicks jag med Mathias och var på Stockholm Fields och såg Metallica, Slayer och några andra band. Självklart började regner ösa ner när vi kom till festivalområdet. Dyngsura och iskalla gick vi runt där inne hela dagen. Så det är ett under att jag inte har blivit förkyld.
 
Metallica var sjukt bra, vi stod allra längst fram vid scenen och de spelade alla låtar som publiken hade röstat fram innan festivalen. Vi sov på hotell och åt hotellfrukost (<3). Sedan shoppade vi och åkte sedan hem.
 
Idag har jag invigt min nya glassmaskin och kollat på Game of thrones. Kan dock inte avgöra vad jag tycker om serien då jag inte riktigt förstår allt. Men det visar väl sig lite längre fram.
 
Nu är det läggdags, godnatt!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback