Sommaren 2014

Sommaren har gått så sjukt fort. Det är bara en vecka kvar tills jag sitter på bussen mot Falun som nu mera heter 132 istället för 70 som den alltid gjort. 
Jag har hunnit med mycket under den här sommaren. Allt började med Mathias och Billys student. Självklart var jag i Falun och kollade på både mösspåtagningar och utspring. En vecka efter det var det dags för midsommar som firades på samma plats som de senaste tre åren, i Leksand. Efter ytterligare en vecka bar det av mot Bråvalla. Och som vanligt fick jag med mig den årliga sommar/bråvalla-förkylningen hem. Hostan sitter i än, men det var det värt. Förutom det har jag varit på Dalhalla och sett både Scorpions och P-Floyd, jobbat uppe på gokarten, badat, fiskat, fikat, gått på bio, killat på bilar under CCW, fyllt år och umgåts med vänner. 
 
Nu laddar jag om för det tyngsta åren på gymnasiet, tvåan. Med massor av ångest på grund av att jag kommer ha en höst full av matematik och fysik försöker jag ändå vara lite positiv. Jag kommer ju ha nått att göra på dagarna, och hela kvällarna.. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback