Teknik, Bowling & Idol

Tja! Jag vet att jag inte har skrivit på lika länge igen. Men jag har velat komma in i skol-rutinen igen, med ny skola, ny klass och nya lärare. Var inte ens nervös första dagen till skillnad mot hur jag trodde jag skulle känna. Och om man jämförde med de andra 97:orna som också skulle ha sin första dag så var jag så lugn man kunde bil, för att jag kände på mig att det här skulle bli bra. Och så blev det! Vi samlades i aulan klockan tolv i torsdags, det var helt proppfullt där inne. Bara blivande ettor, man kände nervositeten i luften. Rektorn och några lärare pratade lite först, efter det var det dags för upprop med alla klasser och vilken klass man skulle gå i. Dom började med våran klass, TE13b. Vi gick till klassrummet och pratade, sen fick vi typ sluta. I går hade vi vår första schemalagda dag, vilket faktiskt kändes riktigt bra. Är mest positiv när det gäller själva "teknik-lektionerna" för det vi gjorde igår vad så sjukt kul. Vi gjorde 3D-frigurer i ett program och det var så sjukt kul, det var verkligen typiskt mig! Och vårat schema är så sjukt bra, och as-chill med tanke på att alla säger att teknik ska vara så jobbigt. Jag trivs i klassen vilket jag är glad över. Hade bara blivit arg och ledsen om jag inte trivts. Vi skrattar typ hela tiden, men egentligen vet jag inte varför haha! Jag hoppas att det kommer fortsätta såhär bra, för då kommer det vara kul att gå till skolan. Fast med lite mindre Mc Donalds besök kanske haha! 
Jag har även äntligen kommit gång igen lite smått med bowlingen igen efter att inte ha spelat sen i april. Spelade i Borlänge i måndags med en annan klubb och en annan tränare. Sen spelade jag idag med Emil och Henke hemma i Rättvik. Det var riktigt länge sen jag spelade med dom, eller ja.. träffade dom i huvudtaget så det var kul! 
Har nyss sett på Idol och funderar varför ens typ hälften söker dit.. märker man inte om man inte kan sjunga? Suck.. Nu snart är det sängdags och ladda inför en ny skoldag imorgon. Tack för mig! Hej. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback